Конкурс на кращу рекламу

5 березня в СКХТ НУХТ був проведений «Конкурс на кращу рекламу» серед студентів другого курсу спеціальностей «Маркетинг» та «Менеджмент» під керівництвом викладачів Орленко Л.Є., Чубін Т.К. та Білик Н.В.

Студенти представляли свій товар: маркетологи – сир «Грецький» від ТМ «Божественна насолода», менеджери – сир «Селянський» від ТМ «Смакота». 

За результатами голосування глядачів та членів журі переможцем стала команда маркетологів,  яка довела, що успіх товару залежить від його презентації та вдалого маркетингу, і реклама є важливою складовою у свідомості споживача.

Вітаємо всіх учасників з набуттям професійного досвіду!!!

фото: 
Українська