7 семестр
Страхування
Зміст дисципліни полягає в ознайомленні з: особливостями страхування, страхових ризиків та їх оцінки; організацією страхового ринку та державного регулювання страхової діяльності; основними видами страхування (життя, майна, відповідальності); діяльністю страхової компанії, формуванням її доходів, витрат та прибутку; поняттям фінансової надійності страхових компаній.
Презентація для перегляду
Державне регулювання економіки
В нашому житті держава постійно здійснює на нас вплив, тому в результаті вибору даної дисципліни Ви ознайомитесь з тими законами, нормативними та правовими актами, відповідно до яких здійснюється вплив держави і на підприємство і на Вас особисто
Презентація для перегляду
Логістика
Логістика тісно пов’язана практично з усіма галузями економіки, вона є наукою, діяльність якої направлена на організацію спільної роботи управлінців різних підрозділів підприємства, які займаються вирішенням питань оптимізації процесів постачання, транспортування, складування продукції, а також визначенням логістичних витрат та шляхів їх скорочення. Логістика є сектором ринку, що швидко розвивається. Це гарантує стабільну потребу в спеціалістах, які можуть займатися плануванням перевезень різних матеріалів та сировини, його реалізацією, бути менеджером з логістики у всіх виробничих і транспортних компаніях, управляти регіональним і міським транспортом, займати різні важливі позиції в компаніях, в яких необхідно ефективно управляти потоком продукції, сировини і матеріалів між точкою «А» і точкою призначення «B».
Презентація для перегляду
Організація закупівель і продажу
Ефективність діяльності підприємства в будь-якій сфері – чи то виробництво продукції, чи надання послуг – значною мірою залежить від рівня організації матеріально-технічного постачання та збуту продукції (послуг).
Для виготовлення продукції чи надання послуг підприємству необхідно мати обладнання, сировину, матеріали і т.д. Тому правильний вибір постачальників, дієві критерії їх відбору, довготривала співпраця з перевіреними, надійними постачальниками є гарантією випуску якісної продукції, а отже і утримання конкурентоздатної позиції на ринку товарів чи послуг. Між прибутком підприємства та якістю отриманої своєчасно сировини – прямий взаємозв’язок.
Однак недостатньо просто виготовити якісну продукцію і розраховувати, що її обов’язково купить той чи інший споживач. Посилення конкуренції, постійне підвищення цін вимагають від підприємства гнучкості, вміння швидко адаптуватися до змін на ринку. Організація ефективного продажу вимагає індивідуального підходу до окремих груп споживачів, використання оптимальних каналів розподілу продукції та різноманітних форм стимулювання продажу.
Презентація для перегляд