ВХК20

5 семестр

Блок 1


Соціологія

Соціологія вивчає соціальну сферу життя суспільства – область соціальних відносин як відносин між більш чи менш широкими спільнотами людей та самим людьми, що є частинами тих спільнот. У центрі соціального життя – взаємодія людей, а індивід і група – сукупність соціальних зв’язків, що породжують складні соціальні структури: особистість, індивід, суспільство, культура, держава, право, мораль, наука, мистецтво, родина.
Соціологія – наука про становлення, розвиток та функціонування соціальних спільнот, процесів та відносин, а також про шляхи, форма та методи реалізації їх усіх.
Презентація для перегляду

Культурологія

Мета дисципліни: Формування світогляду в процесі  опанування культурної спадщини людства;  розвиток творчих здібностей та ерудиції. Вивчати та зберігати моральні, культурні цінності та використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя: екскурсії, подорожі, шоу-програми, виставки, музеї,  галереї, тощо.
Результати навчання: у результаті вивчення дисципліни студент повинен  розвинути ініціативність, лідерські якості, здатність працювати у міжнародному контексті, уміння спілкуватися, презентувати власні ідеї та ініціативи для успішної професійної кар’єри.
Презентація для перегляду

 

Блок 2


Основи філософських знань

Головна цінність філософії в тому, що вона вчить мислити. Що значить думати і як правильно думати, як пов'язати одне з іншим, як гідно жити - відповіді на ці запитання намагаються знайти люди, які звертаються до вивчення філософії або хоча б цікавляться нею.               Своїм основним завданням філософія має встановлення перших, основних істин, які слугують першопочатком або принципами для інших істин. Як наука філософія встановлює свої істини шляхом дослідження і доведення. Тобто філософія прагне раціональними засобами створити гранично узагальнену картину світу і місця людини у ньому, досліджуючи пізнавальне, ціннісне, соціально-політичне, моральне й естетичне ставлення людини до світу.
В різні епохи перед філософією поставали різні задачі. В античну епоху вона охоплювала собою все раціональне пізнання. Через це пізніше вона виявилася «матір'ю всіх наук», які виокремилися з філософії по мірі того, як розвивалися ті чи інші сфери предметної діяльності. Роздавши свій предмет конкретним наукам, філософія залишила собі в першу чергу питання, пов'язані з закономірностями людського мислення.
З цієї точки зору історія філософії виступає актуальним інструментом людського мислення, а не просто предметом вивчення фахівців. Річ у тім, що саме в історії філософії виробляються категорії — всезагальні поняття — без опанування яких неможливо осягнути загальні закони розвитку природи, суспільства, людини та самого мислення. Саме про ці закони та про їх внутрішній взаємозв'язок ми будемо говорити, розглянемо питання про природу свідомості, про співвідношення матеріального та ідеального, про сутність людини та закони становлення суспільства.
Отже, перший змістовний модуль – вивчення історії філософії. Другий змістовний модуль присвячений вивченню класичної теорії розвитку - діалектики. Мова йтиме про її головні принципи та закони в тому вигляді, як вони склалися в традиції класичної європейської філософії і відобразилися в розвитку природничих та суспільних наук.
Презентація для перегляду

Філософія, релігієзнавство

Головна цінність філософії в тому, що вона вчить мислити. Що значить думати і як правильно думати, як пов'язати одне з іншим, як гідно жити - відповіді на ці запитання намагаються знайти люди, які звертаються до вивчення філософії або хоча б цікавляться нею.             Своїм основним завданням філософія має встановлення перших, основних істин, які слугують першопочатком або принципами для інших істин. Як наука філософія встановлює свої істини шляхом дослідження і доведення. Тобто філософія прагне раціональними засобами створити гранично узагальнену картину світу і місця людини у ньому, досліджуючи пізнавальне, ціннісне, соціально-політичне, моральне й естетичне ставлення людини до світу.
В різні епохи перед філософією поставали різні задачі. В античну епоху вона охоплювала собою все раціональне пізнання. Через це пізніше вона виявилася «матір'ю всіх наук», які виокремилися з філософії по мірі того, як розвивалися ті чи інші сфери предметної діяльності. Роздавши свій предмет конкретним наукам, філософія залишила собі в першу чергу питання, пов'язані з закономірностями людського мислення.
З цієї точки зору історія філософії виступає актуальним інструментом людського мислення, а не просто предметом вивчення фахівців. Річ у тім, що саме в історії філософії виробляються категорії — всезагальні поняття — без опанування яких неможливо осягнути загальні закони розвитку природи, суспільства, людини та самого мислення. Саме про ці закони та про їх внутрішній взаємозв'язок ми будемо говорити, розглянемо питання про природу свідомості, про співвідношення матеріального та ідеального, про сутність людини та закони становлення суспільства.
Отже, перший змістовний модуль – вивчення історії філософії. Другий змістовний модуль присвячений вивченню класичної теорії розвитку - діалектики. Мова йтиме про її головні принципи та закони в тому вигляді, як вони склалися в традиції класичної європейської філософії і відобразилися в розвитку природничих та суспільних наук.
Презентація для перегляду

 

6 семестр

Блок 1


Вища математика

Презентація для перегляду

Комп’ютерна техніка та офісне програмне забезпечення

Презентація для перегляду